keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

Dopplerista

Olen hyvin lähellä luovuttamista ja koko vehkeen palauttamista. Olen saanut sydänäänet kuulumaan tasan kerran, 12+6. Nyt mennään jo 14+1 ja ei sitten millään... EHKÄ olen kuullut muutaman sydämenlyönnin muutaman kerran, mutta vannomaan en mene. Kokeilen vielä ehkä ensi viikolla ja sitten saa kyllä riittää.

Hämmästyttävää kyllä se ei suuremmin huolestuta, turhauttaa vain.

Huolestuminen vauvan puolesta muutoin alkaa jo nostaa jälleen päätään... Edellisestä ultrasta tulee huomenna viikko ja seuraava aika on ensi viikolle. Yritän nyt kuitenkin selviytyä pelkojeni kanssa sinne asti.

Olethan yhä elossa?


post signature

4 kommenttia:

  1. Minä olin kans noilla viikoilla jatkuvasti huolestunut, kun raskausoireet yhtäkkiä katos ja liikkeitä ei kuitenkaan vielä tuntunut. Mun mielestä noilla viikoilla neuvolassa pitäis saada käydä joka viikko kuunteluttamassa sydänäänet. :D Se helpottaa ihan vähän sitten, kun tuntuu liikkeitä, mutta ei se kai lopu koskaan?

    VastaaPoista
  2. Hmmm... mistä kohtia sä koetat ja onko sulla tarpeeksi väliainetta? Onko patteri tuore (mulla alkoi äänet kuulumaan kun vaihdoin patterin, vaikka vanha oli vain alle vuoden ikäinen)? Voihan olla niinkin, että sulla on istukka edessä ja kohtu kallellaan taakse eikä äänet siksikään kuulu :(. Kurja juttu, odotas kun maha kasvaa niin saat varmaan helpommin ne äänet kuuluviin, näin ainakin luulisin. Oot niin ihanan pitkällä jo...oih..
    Käyttekö muuten omakustanteisissa ultrissa vai kustantaako teille kaupunki lisäultria km historian takia?

    VastaaPoista
  3. Minä sain sydänäänet dopplerilla kuulumaan vasta 15+ viikoilla ensimmäisen kerran.. Ja silloinkin vasta puolen tunnin metsästyksen ja suklaan syönnin jälkeen. Jaksamista, kyllä ne löytyvät.. :)

    VastaaPoista
  4. Tiitu, olen nyt siirtynyt etsimään niitä ääniä vähän ylempää. Suhinaa ja kopsetta kuuluu kuten ennenkin, mutta sitä viuhkinaa en vain löydä.

    Meillä on siitä onnellinen tilanne, että neuvolassa on ultra joten asukkia voidaan kurkata vaikka joka kerta. Useammin kyllä olen käynyt neuvolassa/ultrassa kuin normiodottajat.

    Veera, nyt onkin ensimmäinen kerta sitten ekan neuvolan kun ultrien väliin tulee kaksi viikkoa! Mua on pidetty hyvänä :)

    VastaaPoista

Jaa ajatuksesi.