maanantai 14. helmikuuta 2011

Tervetuloa

Hei!

Minä olen Sydänjää.

Meillä on takana lapsettomuutta kolme vuotta, neljä kuukautta, yksi viikko ja yksi päivä. Näin jälkeenpäin ajatellen kuvaisin kulunutta aikaa lyhyehköksi. Niin monen polku on paljon pitempi. Eikä polun mitalla tunnu olevan merkitystä, ei nyt enää, kun tie on niin hyvä kulkea.

Meidän lapsettomuutemme mitan voi määritellä myös toisin. Sen voi määritellä kolmella ICSI:llä, kuudella alkionsiirrolla, kolmella raskaudella ja kahdella keskenmenolla. Näin määritellen muistan polun pitkänä, pimeänä ja raskaana.

Nyt olen raskaana, tukevasti, toivoakseni, enkä halua enää palata entiseen. En halua enää koskaan kärsiä lapsettomuudesta. Saavutanko tavoitteeni? Tässä blogissa tilitän ajatuksiani raskaudesta ja elämästä lapsettomuuden jälkeen.

Tervetuloa mukaan niin uudet kuin vanhat lukijat!

post signature

10 kommenttia:

  1. Käyn ilmottautumassa myös tänne blogiin! :)

    Onnea uudelle blogille. Olkoon taival pitkä ja onnellinen. :)

    VastaaPoista
  2. Mukana kuin peräpukama! :D

    Olen niin onnellinen puolestasi ja puolestanne. En voi muuta toivoa, kuin parasta edessä siintävälle uudelle, mahtavalle matkalle.

    Ihanaa. <3

    Terkuin Jenni/kotiakohti

    VastaaPoista
  3. Mukana! Onnea uuteen blogiin, uuteen sivuun elämässäsi.

    VastaaPoista
  4. Piti tulla heti katsastamaan uusi blogi :) Minä ainakin jatkan matkanne seuraamista myös täällä - uuden toiveikkuuden keskellä. Onnea!

    VastaaPoista
  5. Onneksi et poistunut blogimaailmasta kokonaan. Matkaseuranasi jatkossakin :)

    VastaaPoista
  6. Täällä ollaan! Ja ilolla ja mielenkiinnolla matkassa mukana :)

    VastaaPoista
  7. Mukana ollaan..

    Olen onnellinen puolestasi:)

    VastaaPoista
  8. Kaunis, seesteinen on tämä uuden blogisi pohja. Mukana kurkitaan!

    VastaaPoista

Jaa ajatuksesi.